onsdag, juli 28, 2010

Lill-lördag vecka 30

Nu är vi mitt i veckan och jag njuter av det vackra vädret till fullo. Igår var jag ute på en kort joggingrunda och idag har jag haft vilodag med besök i Fuglie. Lagade mat åt mamma och Ann-Margreth, det blev en kycklinggryta med råris. Fantastiskt gott! :) Konstaterade att vår lille kissemisse mådde som en prins ute på landet. Han låg nästan hela tiden under hammocken och höll koll på oss och omgivningarna.

Fick mina H&M-kläder idag, men jag har inte haft lust att prova dem än. Det är fortfarande för varmt och jag vill helst inte svettas på något som jag kanske ska skicka tillbaka. Ska vänta någon timme till. :)

Gårdagens motion: 5,3 km jogging på tiden 33.55.90 (promenerade de första 200 m som uppvärmning) Provade att tejpa mina hälar för bättre stabilitet och jag kunde konstatera att det funkade superbra. Inte bra att svaja för mycket med tanke på alla problem jag haft med mina hälsenefästen.

Dagens motion: Vilodag. Har dock gjort mina 100 sit-ups som jag gör varje dag.

Gårdagens mat: Kommer inte ihåg allt. 2 ägg + ost till frukost; fiskbullar med kålsallad till lunch; banan, kesella, kakao och nötter till fika; rårissallad med rostbiff till middag.

Dagens mat: Yoghurt med müsli till frukost; kycklinggryta med råris till lunch; godis; omelett till middag, en kopp kaffe.

Har lite roliga planer för morgondagen. Hoppas bara att vädret håller i sig så att de också fullföljs. Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: