måndag, juli 12, 2010

Sommarens varmaste dag?

Jag tror faktiskt att det varit så. Med en temperatur på omkring 31-33 grader och strålade solsken så kändes det riktigt hett var man än befann sig. Det var faktiskt lika varmt inomhus som utomhus och jag hade det svettigt med städningen idag. Cyklade till jobb i funktionströja och hem i träningslinne. Som tur är så fläktade vinden lite och det blev ett vätskestopp vid Åkarp innan jag slutligen rullade hem.

Vi fick ett åskväder igår kväll men det räckte tyvärr inte för att göra luften lätt att andas. Jag tror vi skulle behöva ett åskväder per kväll för att få bort fuktigheten. Just nu luktar det regn i luften och jag hoppas det ska komma lite nederbörd.

Nä, om man skulle börja förbereda sig inför morgondagen? Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: