tisdag, mars 29, 2005

välkommen varma vår!

jag kan inte nog beskriva hur det känns att äntligen känna vårens milda vindfläktar mot min hud, kunna gå utanför dörren utan att frysa ihjäl och att kunna ha fönstrena öppna... som jag har längtat efter våren! mitt liv är helt underbart nu!
jag har också blivit lite nintendoberoende, det är hur kul som helst att spela NES 8-bitarssystem... länge leve super mario bros 3!!! hehehe... idag har jag också hunnit med en hel del saker, jag har storhandlat med gummi, jag har tvättat, jag har tränat "step" och så har jag haft en stor del tur idag också. fick mina träningskläder från iForm-tidningen idag, de var hur sköna som helst att träna i. sen fick jag min deklarationsblankett från skatteverket och läste att jag ska få tillbaka 3393 kr till sommaren!!! wohoooooo! money, money, money! :)
jag har också betalt tillbaka en del av mitt bostadsbidrag från 2003 + en räkning, lite trist, men det kunde varit värre. jag mailade också mina vänner vid úlfljótsvatn på ísland och försökte ringa till akureyri om ett jobb, men han jag skulle prata med var inte där. får försöka igen om ett par dagar.
imorgon ska jag på kalas hos emy, hon fyller år på lördag, samma dag som gummi. vi börjar också på en ny kurs, en praktisk mediakurs. det ska bli mycket intressant, det enda jag vet är jag ska jobba med sofie + att det ska handla om sverige... det är flummigt, som vanligt... :þ
fred är helt knäpp nu, så jag får väl ta och busa med honom så att han vill sova när vi vill sova... hehehe... ha det så bra allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: