onsdag, mars 02, 2005

inte lätt att vara kristin...

inte när man nästan var dag sen söndags/måndags haft huvudvärk och frusit till och från. antar att det beror på sockerabstinens, men det är sånt man får ta när man är på "avgiftning" från socker (godis o sånt). idag gick jag igenom 75% av mina fjärrlån, har tre-fyra fullskrivna sidor med citat och tycker att jag hittat hur mycket som helst.
jag och gummi var i stan idag och handlade lite, sen har jag tagit det lugnt mestadelen av eftermiddagen. var och tränade "step basic" i mina nya skor, det gjorde lite ont i tårna och fötterna eftersom de inte är vana vid skorna, men det är sånt som kommer.
gummi gjorde lasagne till middag, det var hur gott som helst, och nu sitter jag och kikar lite på tv. jag vill gå och lägga mig tidigt, mitt huvud vill inte mer, märker jag... :(

ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: