fredag, mars 11, 2005

getting better...

for every day! wohoo! idag fick jag tillbaka min smak och min lukt... känner mig handikappad utan dem, men idag kunde jag åter smaka maten och lukta hur gott kyckling luktar... mmm... :)
skrev klart uppsatsen idag, nu återstår feedback och ändringar och annat finlir innan inlämning om en vecka. jag känner mig säker på att resultatet är bra och att jag kommer bli klar i god tid!
medan jag var hemma och gjorde detta så var gummi i skolan och pluggade stenhårt med de andra inför tentan på måndag.
till middag idag blev det, som sagt, kyckling med ris och sötsur sås, gott gott. imorgon blir det hemmagjord pizza, ska köra till ica tidigt och handla. det blir dock inget festande för någon av oss. jag är sjuk och gummi är trött och måste plugga... blir en lugn och slapp helg med mycket mys framför tvn... hehehe... 11 dagar utan godis, vad duktig jag är! funderar på att äta lite godis imorgon eftersom det är lördag, men jag vet inte... kanske det bara blir popcorn eller fruktsallad... we shall see...
nä, nu ska jag kolla vidare på discovery! ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: