söndag, mars 20, 2005

så här en lördagsnatt...

vad kan man säga? lördagen har varit både slapp och intensiv. vaknade till liv halv elva idag och gick upp elva. gummi var bakis så jag fixade lite treo och vände tv:n mot sängen... hehehe... vid ett-tiden körde vi till mcdonald´s och åt bakismat, efteråt tankade jag bilen till låga 9,81 kr/litern! wohoooo! fill it up! :)
vi handlade sen lite på maxi och körde sen på "äventyr". jag hade fått lite uppdrag av mamma, dvs. köpa lite burkar med frystorkade örter och sånt till henne på Lidl och soppåsar på öb, så vi var iväg på båda ställena. nu ska jag bara fixa lite presenter på måndag, sen är jag klar för skånefärd. lite nervöst, faktiskt. gummi ska träffa min familj och mina vänner för första gången, men det kommer att gå bra, mohikan till trots ;-)
ikväll var det först klassfest på plutonen, ganska trevligt men trist, så jag stack hem vid kvart över tio och spelade poker med gummi, drengur, jóna, ari, elli och gulli, vilket var mycket roligare trots att jag aldrig vann... hehehe... nu är det strax sovdags! ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: