lördag, mars 05, 2005

ett litet, fult djur...

dagen har varit mycket intressant, i alla fall från kl 18 och framåt... hehehe... gick upp halv tio idag och gick sen och tränade "step" kl 11, det var hur kul som helst och jag fick mersmak på det! :)
hela eftermiddagen spenderade jag i soffan tillsammans med "pride and prejudice", nu har jag bara kapitlena om mr darcy´s frieri och framåt kvar, de har jag med vilje sparat tills imorgon... :þ
kl 18 samlades vi på Nilsons (vi som arbetar där) och sen gick vi till hanna. lagade till tacos och drack vin eller cider till. sen spelade vi ett spel (som jag inte minns namnet på) där det går ut på, via synonymer, att gissa vilket ord/person lagkamraten är ute efter. högst skrattpoäng fick madde med sin förklaring på kloakråtta: "ett litet, fult djur i bajstunnel".... hahahahahahahahahahahahahaha... osannolikt roligt! och efter lite intagande av alkohol så blev det än roligare. tror aldrig att jag garvat så mycket på en gång sen jag kom hit till skövde... hehehe... efter detta så spelade vi en omgång "trivial pursuit" som gick halvdant. men, allt som allt, kvällen var hur rolig som helst och detta bör vi göra om!

imorgon (lördag) ska jag träna "step intervall 75 min" kl 11, sen ska jag inom jobbet och köpa mina personalskor, ett par jättefina, vita ballerinaskor. längtar tills jag kan ha dem tillsammans med klänningen jag fick med posten idag! :)
på kvällen är det födelsedagsfest/bastufest på kurorten. det är óli och axel som ska ha födelsedagsfest tillsammans och "hot" om bastubad har givits... så, man kanske ska packa ner badkläderna tillsammans med spriten... ;-)

men men, sovdags om jag ska orka upp imorgon! ha det bra!

bæjó!

Inga kommentarer: