onsdag, mars 09, 2005

*host, host*

dagens hälsa: jag hostar så att jag har ont och min näsa rinner värre än den största flod... det är störigt, men jag blir väl snart frisk igen... :)
idag var det handledning 13.15-15, och det gick bra. jag ska skicka iväg vad jag skrivit till ola imorgon så blir det spännande att se på fredag hur feedbacken ser ut! hehehe...
förutom detta så har jag inte gjort så mycket idag. gummi köpte pizza till sig och fiskgratäng till mig på ica och han är just nu nere hos ari och spelar x-box. jag har varit hemma och kollat på program som han inte vill se... hehe... har också tvättat idag...
imorgon, 8.30, ska fred vara hos veterinären och bli kastrerad, så kl 20 ikväll så tog jag bort maten från honom och han blev lite sur på mig... men, allt kommer att gå bra :)
nu ska jag strax gå ner en våning och sova. jag är ganska död och behöver sömn omgående... hehe... så, ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: