söndag, mars 13, 2005

dags för upploppet...

fem dagar tills inlämning av uppsatsen. jag hoppas jag får min feedback imorgon så att jag kan fortsätta med uppsatsen.
helgen har varit lugn, idag gick jag upp halv tolv. jag och gummi gick och la oss tio i tre inatt eftersom vi såg en dokumentär med george lucas på fyran. jag har inte gjort mycket av värde idag, utan bara tagit det lugnt och kollat på skidåkning! anja pärson vann sammanlagda alpincupen idag med tre poäng över kroatiskan janica kostelic... wohoo... go anja! innan dess vann anna-carin olofsson vm-silver i skidskytte! woooooohooooo! duktiga flickor! :)
till middag blev det spaghetti och köttfärssås = oerhört gott! jag köpte också mitt första godis idag på två veckor och det var gott... i början. när jag närmade mig slutet av påsen så var det inte gott längre, så det ska nog inte bli något problem att hålla upp lite till... :)
imorgon skriver gummi tenta i "distributed systems", jag tror jag vet lite vad det handlar om, men jag är inte riktigt säker... hehehe... nu ska jag kika tv och dricka kaffe!

ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: