måndag, mars 14, 2005

god kväll i snön...

tar det aldrig slut? snö, snö och än mera snö... jag är så trött på snö! halvvägs in i mars och man börjar fundera över vilken färg gräset har... hehe... men, det smälter förhoppningsvis snart undan...
eftersom jag och gummi var uppe halva natten och spelade det här spelet så var vi ganska döda idag. gummi gick upp kl 9 för att göra skolarbete, men jag sov ända till halv tolv... jösses... har fixat lite på min uppsats, men väntar på feedback. nu vet jag i alla fall varför den inte har kommit, han försökte skicka det i fredags, men den dumma skolmailen funkade inte. blir så sur eftersom det ska funka, speciellt i en sån här kurs där mycket hänger på mail... :(
annars har dagen varit bra. jag var iväg och storhandlade på öb och willy´s. fick det viktigaste inför veckans mat.
imorgon ska jag försöka få tag i min handledare i skolan, om inte så ska jag försöka ringa honom... i fall jag inte fått svar i min inbox. sen ska jag ringa min frisör, dvs. min kusins fru som är frisörska. ska försöka att klämma in en klipptid på skärtorsdagen... hoppas, hoppas...

nu ska jag göra lite annat. ha det så bra och surfa lugnt!

bæjó!

Inga kommentarer: