måndag, mars 21, 2005

vill hem nu!

orkar inte sitta och vänta på att ha opponering på onsdag! det är så himla trist att läsa uppsatser och kommentera... usch, vad jag är negativ, men det ska bli så skönt att köra hem på onsdag eftermiddag!
idag gick jag upp tio, har läst och kommenterat de två uppsatserna som jag ska vara bi-opponent på, imorgon ska jag läsa den jag ska vara huvudopponent på. det ska göras ordentligt!
jag var även iväg och handlade lite presenter idag, till lisa och pappa. kl 14 var det tårta och saft hos lisa. mycket god tårta! jag och erika höll lisa sällskap, och jag hjälpte lisa när hon skulle klippa klorna på sol. åh vad den katten är liten och söt!!! hon är ju bara halva fred... hehehe...
till middag gjorde jag kyckling med pommes. vi har spelat lite "call of duty" och ska kolla på "mayday" på fyran nu.
imorgon ska jag också tvätta och förbereda inför hemfärd. men, jag är inte heller på bloggar-humör, så ni får ursäkta mig... ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: