söndag, mars 06, 2005

nej, jag vill inte...

bli sjuk!!! :( åh, har haft ont i halsen hela dagen, ända sedan jag kravlade upp ur sängen halv elva tills nu när det känns som man haft ett rivjärn körandes där... *suck* varför nu? när jag precis har kommit igång med träning och allt så får jag ont i halsen... bloody oath!!!!
jaja, har kollat på vasaloppet idag. gick ner till gummi vid ett-tiden, då var han halvdöd men vaken. en stund senare körde vi till mcdonald´s och maxi.
jag har faktiskt hållt upp med godis i en vecka nu!!! fantastiskt, eller hur? hehehe... men, seriöst, det är svårt att låta bli eftersom man, mer eller mindre, är sockerberoende. :(
efter maxi-/mcdonald´srundan har det inte hänt mycket alls, har bara varit hemma och gjort nadda. jo, fick ett samtal från ísland medan vi var borta vid maxi. ringde tillbaka och det visade sig vara ett av jobben jag sökt. de hade fått mitt mail, men inte min ansökan, så jag fick skicka det igen. men... lyssna noga här, mina damer och herrar, jag har faktiskt en ganska bra chans att få det jobbet! :) så, nu håller vi tummarna och tårna för detta!!! en stund senare ringde tjejen som ska ha min lägenhet och sa att hon gärna tog den helgen innan den 1 maj, eftersom den som skulle ha hennes ville ha den 1 maj. ganska logiskt... :þ
imorgon är det ny vecka... igen... måtte snön smälta bort och våren komma till skövde! ha det så bra allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: