tisdag, mars 22, 2005

skåne imorgon!!!

wohoo... men, först skall jag genomlida en halv dags opponeringar, men det ska nog gå bra! hehehe...
gick upp kl 10 idag och väckte gummi kl 12. jag skrev min opponering på anns uppsats och lämnade dvd-filmerna till fredrik. har också lagt ut mina saker på skolans server och ska skriva ut dokumenten i skolan imorgon. när jag kommer hem imorgon så ska jag äta lite, packa bilen och så ska vi försöka köra så snart vi kan. planerar att komma hem vid sjutiden imorgon kväll.

gummi lagade mat idag och vi har också spelat lite "call of duty", alltid skojsigt att spela spel! :þ
har också tvättat idag, så jag tar inte med någon smutstvätt med mig hem. men, nu ska jag snart sova. ska börja kl 9 imorgon... ha det så bra, nästa blogg sker i skåne...

bæjó!

Inga kommentarer: