söndag, mars 06, 2005

födelsedagsfest och bastubad!

gårdagen var hur rolig som helst, så var också natten till idag!!! :)
jag och gummi stack till stan vid tvåtiden igår eftermiddags, tillsammans med ari. pojkarna köpte öl och present till axel. jag gick till jobbet och fixade mina personalskor, samt ett fint linne (korall-blått) i grekisk stil på gina tricot.
middagen avnjöts på kryddan och efteråt gjorde vi oss iordning för fest på kurorten. jag, gummi, drengur, jóna, stebbi, sofie och guðni hade sällskap dit. väl där blev vi mycket väl mottagna av hanna, óli, axel och ingibjörg. en efter en droppade folket in och festen blev allt bättre... :) dagen till ära fanns två kakor, båda choklad, men med olika utseenden. båda var hur goda som helst!

pojkarna byggde axels bilbana och lekte med den en liten stund. efter kakätandet så annonserades det att bastun var redo. en hel ström av grabbar försvann in, sen kristín och sist jag. som mest var vi tio stycken som satt där och pressade... mysigt... :)
efter bastubad var det dags för singstar, något som sysselsatte oss en lång stund. allt som allt var festen hur rolig som helst, jag var lagom full och det var de andra också. vi gick hem vid tre-fyra och jag kom väl i säng strax innan fem.
gummi gick till guðni en stund och kollade formel1, han kom hem kl sex.

vill ni se bilder från axel och ólis fest så titta här!

ha det så bra!!!

bæjó!

Inga kommentarer: