onsdag, mars 16, 2005

regn, regn, regn!

är detta slutet på snöplågan??? hoppas, hoppas, hoppas! :) jag rensade bilen från snö idag och det var blötsnö som rann av lätt... det är något i luften nu... hoppas det är våren!
har inte fått feedback idag, så jag hoppas jag får det imorgon. imorgon är det sista heldagen vi har att skriva uppsatsen på. på fredag, senast kl 12 ska ola ha fått en kopia, samt torbjörn och margaretha via hamster.
jag har inte gjort mycket idag, om jag ska vara helt ärlig. har kollat på en hel del skidskytte på tv, surfat på nätet, umgåtts lite med gummi och bara slappat. fred har varit som han var när han var kattunge - superbusig! måste komma ihåg att klippa klorna på honom, halva min vänsterarmen har rivmärken efter hans klor som uppstår när han håller tassarna runt mig för att nafsas... :-s
har haft en tjejkväll framför tv:n, "top model" och "the swan". gummi gillar ju inte dessa program, så ikväll är han hos ari, dricker öl och spelar xbox. hoppas han har det riktigt roligt! :)
till middag blev det pitabröd med köttfärs. riktigt gott!

imorgon ska jag försöka läsa igenom min uppsats igen och kolla stavfel och sånt. jag hoppas på att få lite feedback från ola, men jag känner mig ganska säker på min uppsats, så kommer det inte så vet jag att jag har ett bra innehåll... inte för att skryta, men... hehehe... riktigt nöjd är jag, ungefär samma känsla som jag hade efter jag avslutat mitt specialarbete i trean på gymnasiet.

men, nu ska jag kolla lite på discovery om digerdöden! mindre skoj ämne, men intressant!
ha det så bra i regnet, och kom ihåg paraply eller regnkläder! :þ

bæjó!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvernig væri að skrifa eitthvað á íslensku?

Stína sa...

það ert alltaf hættuspil að skrifa á nýju tungumál... hehe...