fredag, april 01, 2005

nyheter från skövde

tja, har egentligen inte mycket att skriva... det händer inte så mycket här. sedan sista bloggen så har jag varit i skolan och börjat med medieprojektet, jag har tränat en del, slappat och inte så mycket mer.
idag har vi grillat för första gången. det var jag, gummi, óli, hanna, stebbi, sofie, drengur, jóna, axel, ingibjörg, villi och ari. binna kom lite senare. vi grillade korvar och hamburgare, hur gott som helst.
idag firar jag och gummi sex månader!!! wohooo! grattis till oss, gummi! jag älskar dig så himla mycket! :)
imorgon fyller gummi dessutom år, så det är dubbelt upp med fest och firande. jag har bakat kladdekakor idag och imorgon ska jag lägga på lite godis och blåsa ballonger och dekorera gummis lägenhet med... hehehe...
fick ett uppmuntrande telefonsamtal idag, och jag hoppas verkligen att det var som de sa för om det är så, så är jag världens lyckligaste flicka!!! :)
nu ska vi kika på tv, snart kommer ett program på discovery om den egyptiska drottningen, kleopatra.
ha det så bra allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: