söndag, april 17, 2005

flytt och sånt

bostad: oh yes, knudan är på väg till annan bostad, sakta men säkert... weeee... idag flyttade jag, gummi, guðni och gulli över nästan alla mina saker till drengurs lägenhet. han har inte riktigt tömt den, så vi fick sätta allt i ett av de små rummen. har bara några sista saker att packa, men det behöver jag bananlådor till. ska också städa min kattinhårade lägenhet... hehe... förhoppningsvis får jag gummi att hjälpa mig... hihihi...

skola: imorgon börjar fotosessionerna. ska börja hemma hos ann imorgon och fotografera johanna, och så tror jag att vi skulle fotografera john också. fick låna binnas kamera också med 6 megapixlar så allt ska nog gå bra!

vikt: hu och hä, vad jag känner mig onyttig... hehehe... på onsdag geht´s alles los och jag är måttligt nervös. får köra stenhårt dessa sista två dagar! :) ska också köra stenhårt fram till sommaren, är ganska trött på kroppen man har för närvarande... heja mig! heja mig! :)
hihihihihi...

nu: ska jag kanske spela "call of duty", the one who lives, shall see... have fun!

bæjó!

Inga kommentarer: