torsdag, april 07, 2005

inga direkta nyheter...

men, jag skriver här ändå. jag har faktiskt uppdaterat min skolhemsida, så den ser helt okej ut. tack vare hekurans hjälp så har den blivit bättre och enklare. ska imorgon (eller nästa vecka) lägga till en gästbok... :)
idag har jag tränat, som vanligt, lämnat in lite viktiga papper och ändrat inställning till en sak som jag måste åtgärda så snart som möjligt... hm...
fred är väldigt skum ibland, springer runt och busar så in i... ibland gör han saker han inte får och ligger och kikar på mig så att jag ska reagera så som han vill... hehehe...
imorgon är det fredag och ännu en vecka går till avslut. ska träna "step" imorgon, som vanligt. på lördag blir det en alternativ damsittning hos lisa och på söndag ska jag inte göra mycket.

får väl snart ta och beställa flygbiljett till ísland... :)
ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: