torsdag, april 14, 2005

update

hm... ja ni, mitt liv är inte så värst innehållsrikt för stunden, men här kommer likväl en liten update:

skola: alles in ordnung, dvs. vårt projekt går vidare. vi har fastställt datum för fotografering, fått tag i personer som vill vara med och planerar för fullt. imorgon är det också sista dagen att lämna in ansökan till höstens kurser. vi har 20 fria poäng nästa termin som vi kan göra vad vi vill med, jag har valt en del kurser som såg roliga ut. det enda problemet är att nästan alla börjar v. 34... hm... men, det ska nog gå bra... hihi... :Þ

liv: allt går sin gilla gång. har viktväktarna om 6 dagar, börjar bli lite nervös, men det ska nog gå bra. gummi krokade ihop med jóna i söndags när de spelade fotboll och fick en spricka i ett av de övre revbenen på höger sida och har jätteont. han går på alvedon och något annat, morfinliknande preparat som gör honom jättetrött.

träning: tränar på som vanligt, kör mycket pass och varvar med styrke-/ och konditionsträning.

framtiden: det var lite klydd med mitt sommarjobb på ísland. det gällde, som tur var, inte om jag fick det eller ej, de ville mer än gärna ha mig, men det var visst lite klydd med anställningen och hur jag skulle gå tillväga för att fixa det + ett isländskt personnummer... jæja... allt är löst och nu längtar jag!!! och så ska vi mycket snart flytta och jag har ordnat allt med försäkringskassan och ska snart fixa adressändring, och flyttning av telefon och så vidare, och så vidare... hehe...
mamma och ann-margreth kommer upp hit till valborg och ska skämma bort oss... eller det var kanske vi som skulle skämma bort dem... hehehe... i alla fall... roligt ska det bli! :)

så mycket som ska hända att jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men det är spännande i alla fall. nu är det crime night på discovery! ha det så bra allesammans! vet inte nästa blogg kommer, men den kommer...

bæjó!

Inga kommentarer: