lördag, april 16, 2005

aktiviteter

en massa aktiviteter har vi framför oss och bakom oss också. var iväg och tränade lite i förmiddags. träffade ann och henrik där och vi pratade lite om grupparbetet. jag och gummi körde sen till maxi och rusta. köpte, bland annat, hårfärg på rusta för 10 kr (!!!!!!!!) paketet. helt otroligt vad billigt! jag har dessutom använt produkten innan, så jag vet att den är helt ok.
jag och gummi gick hem till binna och villi sen. binna rakade av lite av gummis hår och hjälpte mig med att färga mitt. mycket bra resultat! :)
till middag var det hemmalagad pizza *mums & slurp* mycket god!

vid halv nio gick vi till skolan och spelade lite kubb med elli, guðni, jóna, drengur, gulli och ari. mycket skoj var det. vi vann! wohooo! sen sparkade elli eller drengur upp fotbollen på en av de lägre balkongerna på G-huset, så guðni fick klättra upp (med hjälp av ari och ett picknik-bord) och hämta ner den. sen sparkade vi runt bollen lite. jag skulle göra mål på drengur och lyckades... och träffade gummi rakt i ansiktet eftersom det var en hög boll och han stod bakom drengur. hahahaha... det var roligt, men det tyckte inte han... ;-) han skadade sig i alla fall inte som tur var.

har också fått ena nyckeln till lägenheten idag, så vi ska väl börja få över mina saker imorgon är det tänkt. mest eftersom jag lovat tjejen att hon ska ha min lägenhet nästa helg, så är det kanske lika bra att få det iordning... hm... men, det är inte utan sorg som jag kommer att lämna ifrån mig min lägenhet... *snyft snyft*

men men... ska göra nåt annat nu... ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: