söndag, april 03, 2005

weeeeeeee...

dagen har varit hur bra som helst. vaknade inom en rimlig tid, åt brunch på mcdonald´s, köpte ett par nya promenad-/vardagsskor, har spelat basket med gummi och ari, och solat på gummis balkong. jag har också börjat med balkongträning för min katt, det gick jättebra, han är redo för fjärde våningen i ettan! :)
efter basket så gick jag och gummi till apu och köpte mat. gummi köpte en kebabpizza och jag en kycklingsallad... mycket god kycklingsallad! heja apu!!! ;-)

jo, och så var det en sak jag glömde nämna... hehehe... jag har fått jobb på ísland!!! wohoo! på sundlaug i akureyri! fatta vad lilla jag är överlycklig! jag slipper vara utan gummi i sommar och jag får återigen komma till ísland, två flugor i en smäll!!! hihihi... denna veckan har varit alldeles underbar. de ska ringa mig den här veckan och ge mig mer detaljer. jag ser så mycket fram emot detta och vill åka nu! :þ men, först ska vi flytta, och det ser jag också fram emot, enormt mycket!!!

yeye... dags för "CoD" (= Call of Duty) ... ha det så bra allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: