torsdag, april 21, 2005

dags för update

flytten: tja, det går framåt i alla fall. tömde ur lägenheten häromdagen. igår och idag har det varit målare där och målat om. varför kunde de inte gjort det när jag skulle flytta in där? hehehe... imorgon ska jag fixa ett par bananlådor och packa ner kökssakerna. ska också börja städa. på söndag ska anna ha nyckeln.
har också fixat flytt av min telefon till nya lägenheten. från och med 1 maj så gäller mitt nummer! och så har vi ordnat adressändringarna också. :) snart, snart, snart... men, än så länge bor jag i en resväska hos gummi. han blev glad när jag tog ner mina kylskåpsvaror till honom. "vad? detta är inte min kyl!" innan hade han bara ett paket smör och lite skinka där, nu är den full!!!

viktväktarna: usch, det gick inte bra. hade gått upp 1,6 kilo (!!!) på 10 veckor. ja, jag vet att det egentligen inte är mycket, men ur mitt perspektiv så är det mycket, särskilt med tanke på att jag passerade min övre målviktsgräns med 0,3 kg... :( *snyft snyft* nu är det skärpning som gäller! har skrivit ett "kontrakt" med mig själv att jag ska gå ner minst de 2,3 kg som jag behöver innan sommaren! är jättemotiverad! heja mig! heja mig! :)

skolan: idag fotograferade vi gummi och det gick jättebra! tänker inte avslöja för mycket kring detaljerna, men det verkar coolt i alla fall! :) imorgon ledigt, men vi ska kanske träffas till helgen.

helgen: fixa klart min lägenhet. villi fyller år på måndag, om jag inte har helt fel, och ska ha fest på lördag. ska dit är det tänkt. får se om vi drar över lite av gummis saker också till lägenheten.

övrigt: kisse trivs enormt mycket här hos gummi. han har redan tagit soffan som gisslan och sover sött där var dag och natt (om han inte busar). nu ska vi spela lite spel kanske... men först... en dusch!!!

ha det så bra allesammans!

bæ bæ i bili! bæjó!

Inga kommentarer: