söndag, april 24, 2005

överlämning och fest och bilder!!!

bilder: det finns nya bilder från gårdagens fest!!!

flytten: städade min lägenhet i fredags och lämnade över nycklarna till anna (hon som ska ha den) igår kl 15. det var lite sorgligt att släppa taget, men det är värt det, definitivt! :)
bara gummi kvar nu... hehehe...

fester: det var fest igår. villi (binnas pojkvän) fyller år imorgon, men hade fest igår. det var mycket trevligt. träffade jóis fru, anna, för första gången. hon var jättetrevlig! :) vi var ett par stycken som samlade ihop till en present och av oss (binna var med på den också) fick han en boxsäck med ett par handskar. han fick också ett "homer simpsons"-ölglas av óli och hanna (tror jag) och en lasse åberg-tavla av ari, guðni och elli.
det dracks friskt, snackades mycket och allt som allt var det hur gött som helst. jag blev lite trött vid kvart över tolv, men vi tog oss ändå till ett dött kåren där jói bjöd på starkare drycker.
kom i säng vid tre... *gäsp*

bakismat: det var nästan bestämt att det skulle bli mcdonald´s (som vanligt), men gummi kände för apu-pizza, så det var dit vi gick. jag fick mig en kycklingsallad (apus kycklingsallad måste vara en av världens godaste...) och gummi en kebabpizza med strips... mmmm.... men, inte riktigt bakismat. man måste nästan "komplettera" med godis eller nåt... hehehe...

nu: ska jag slappa!!!

ha en bra söndag allesammans!

bæjó!

Inga kommentarer: