torsdag, maj 01, 2008

Glad maj!

Sköna maj, välkommen till vår bygd igen! Fast, det har varit vår i en vecka redan, vilket är helt underbart. En hel vecka med varma vårvindar väntar, enligt dmi.dk (Danska metrologiska institutet). Weeee.

I går var vi i kören och sjöng på Trelleborgen i Trelleborg. Vi var väl en femton stycken och det gick jättebra. Bra klang och bra slutackord. Vi fick ett mycket bra bemötande och jag är så glad över att ha fått uppleva ett så pass mysigt valborgsfirande... Trots den kalla vinden. Hehe.

Fred har varit på kollo hos mamma och Ann-Margreth. I två dagar har han luftat tassarna tillsammans med deras katt, Sotis. Han kom hem igen vid tolvtiden i dag och har i stort sett sovit hela dagen. Hehe. Jag och Gummi var båda lediga i dag och har tagit det lugnt. Fick feedback från min handledare i går där jag märkte att jag inte hade varit helt lost med det jag skrivit, vilket är skönt att höra. Det betyder att jag inte behöver radera något, bara fylla ut och binda samman. Grymt!

I morgon ska jag jobba som kvällsvikarie på TA. Det ska bli grymt kul att komma ner dit igen. Sen är det helg, och den här helgen blir det bland annat ett födelsedagskalas! Hm, kanske man borde boka in en lunch på söndag? Why not? Hehe.

Har väl inte något mer att skriva för stunden. Hoppas ni andra fått en mysig valborg och lite mysig ledighet.

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: