måndag, maj 05, 2008

Godmorgon och god, ny vecka

Måndag igen och jag önskar att jag kunde säga "jippie" med känsla. Men, jag har en uppsats som ropar mitt namn. Önskar också att min handledare kunde höra av sig med en handledartid, men det blir väl jag som slänger iväg ett mail till honom.

Känner mig lite som Fred. Skulle också vilja ligga på en soffa hela dagarna och ibland, lite nonchalant, titta upp och konstatera att det inte händer så värst mycket. Det roliga är att han väljer exakt samma ställe att ligga på varje gång, så mitt på soffan är det en mörk, hårig fläck. När jag städade soffan i förra veckan så tog det en dag innan platsen var acceptabel som sovplats igen. Suck. Dessa djur.

Det ser ut att bli en solig dag här i Malmö. Jag har hört det ryktas om temperaturer runt 15-20°. Hur härligt är inte det? Önskar nästan att det var helg, så att man kunde lata sig med gott samvete. Hehe.

Nej, ska inte skriva mycket mer nu. Fick precis lite motivation till uppsatsen.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: