lördag, maj 24, 2008

Helt död...

Ja tjena. Det var upp tidigt i morse. Halv nio infann jag (och typ trettio andra deltagare) vid T-bryggan för att köra Boot CampSats speciella PT-dag. Mycket kul, men oj vad trött jag blev. Efteråt tog jag bussen tillbaka till Sats där vi hade löpträning med två av tränaren. Vi fick lära oss löpteknik och jag vet mer än en muskel som hotar med träningvärk. Hehe.

Ja, vad mer? Sitter med allra sista slutpillet på uppsatsen. Gummi läste den i dag och han tyckte det var bra flyt. I morgon blir det en sista genomgång och så ska vi försöka klämma in en tur till Willy´s. Dessutom är det Mors Dag i morgon, så redan nu passar jag på att säga "GRATTIS" till alla mödrar ute i världen och cyberrymden. Hehe.

Sitter just nu och kollar på Eurovision Song Contest, men i år tänker jag inte blogga om eventet, inte så mycket i alla fall. Hehe.

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: