onsdag, maj 07, 2008

Mittwoch...

... är lite småtrött, men samtidigt kunde jag inte somna om efter att Gummi gick upp strax efter sju. Vid halv åtta öppnade jag till katten och bar in honom till sängen. Låg och läste en stund varvat med att klia kissen bakom öronen innan jag slutligen kom upp. Frukosten är äten (A-fil med müsli, krossade linfrön och solrosfrön), men jag är fortfarande hungrig. Får bli en macka innan jag går igång med mina studier. Tänkte skicka mina papper till min handledare i eftermiddag.

Var i Fuglie i går. Först rensade jag en rabatt hos mamma och Ann-Margreth, sen hjälpte jag mormor på kvällen med att servera kaffe och te när syföreningen som hon är med i, kom på besök. Är lite halvbränd på ryggen, eftersom min gamla solkräm inte fungerade riktigt som den skulle. Tur att jag har köpt ny inför sommaren.

Äsch, har inte mycket mer att skriva nu. Det verkar bli åter en dag med grymt fint väder här i Malmö.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: