fredag, maj 09, 2008

Värmebölja väntas...

... säger väderfolket. Härligt värre, säger jag. Det har varit riktigt bra väder i dag också. Kollade igenom mina tidigare bloggar från den här veckan, och insåg att jag nämner vädret ganska ofta, men det beror på att det i fjol inte alls var så pass bra som i år.

Så, vad händer här i Malmö? Har skrivit ett par tusen tecken i dag, och skickade iväg min nya version till min handledare, trots att han redan fått den gamla. Men men, det är inte mycket som har hänt utseendemässigt. Har bara lagt till lite text + en tabell. Hoppas, hoppas, hoppas att han tycker om det jag gjort!

Var också uppe i stan och fick lämnat in min ring. Den blev lite oval i förra veckan när jag jobbade i mormors trädgård. Efter det gick jag runt och tittade lite i affären. Köpte en reservbikini, ett par t-shirts och ett par byxor på H&M, inför sommaren. Ska handla lite med Gummi nästa helg, han måste bland annat ha en sommarkostym. I nuläget har han bara sin supervarma Íslandskostym.

I eftermiddags var jag iväg och tränade "DansAerobics" på Sats. Det gick jättebra, inte så mycket folk, vilket betyder mer plats/person. Är hyffsat trött nu, ska ta det lugnt resten av kvällen.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: