tisdag, maj 20, 2008

Hej alla glada

Här sitter jag och väntar på att klockan ska ticka sig fram till kvart i ett. Då ska jag nämligen iväg till stationen för att ta tåget till Ystad. Det är dag två av två som redigeringsvikarie på YA, och snacka om att jag är ringrostig. Men, det tar sig, jag känner mig redan mycket, mycket säkrare.

I går höll vi på så länge att jag fick springa till tåget och det var precis jag hann med det. När jag satte mig ner så sa konduktören "tåg mot Malmö, tag plats. Dörrarna stängs". Puh! Annars hade jag fått tagit in på hotell eller nåt, det var nämligen sista tåget hem innan natten. Hehe. Måste nog säga till om lite mer tid i kväll, orkar inte springa. Det har jag nämligen redan gjort i dag. Stack ut runt Pildammsparken i förmiddags. Mina ben kändes som gelé på grund av den ofrivilliga och galna löpturen genom Ystads centrum i går. Hehe.

Annars? Var på Andréas och Johannas lysningskalas i söndags. Mycket trevligt var det och vi fick goda smörgåstårtor och tårta att äta. Träffade många som jag inte träffat på länge. Nice.

Jaja... Ska inte skriva mycket mer nu. Lägger upp lite bilder så småningom, just nu hinner jag inte.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: