tisdag, maj 13, 2008

Nu börjar det likna något...

... Blev nästan precis preliminärt klar med min uppsats. Det innebär att jag gjort mitt grundarbete klart och att det nu är dags för att putsa, feja, lägga till och dra ifrån innan den är helt klart. Hade satt en egen deadline för detta till på fredag, men att vara klar i dag innebär att jag har tre dagar mer till att göra slutjobbet på än vad jag planerade för. Inte mig emot.

Fred har lidit av enorm överskottsenergi de senaste dagarna, men som tur är så har han varit relativt lugn i dag. Annars går det ju inte plugga hemma. Hehe.

I kväll ska jag ner till Trelleborg, där vi ska ha avslutning med kören. Det blir god mat, trevligt sällskap och underhållning i ett par timmar. Ska bli riktigt kul.

I morgon hade jag tänkt plugga och träna. Mer tror jag faktiskt inte att jag hinner. Det är mycket som ska göras klart, så att man kan ta det lite lugnare framöver. Ska även försöka putsa till mitt cv och mitt personliga brev så att jag kan få iväg lite ansökningar.

Nä, ska inte skriva mycket mer nu. Tänkte ta med kameran i kväll och se om jag kan få tagit lite bilder.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: