onsdag, maj 14, 2008

Varning för galningen!

Ja, jag måste ju varna, annars springer jag in i er. Hehe. Nä, har börjat höja tempot och längden på mina löpsteg och är i nuläget i samma kondition som i augusti förra året, då jag sprang Trelleborgsloppets 5 kmslopp (egentligen 4,8 km). Provsprang samma sträcka, som loppet är, på ungefär samma tid som vid tävlingen, 27 minuter. Nice, very nice. Känner mig riktigt duktig.

Har inte rört min uppsats i dag, men däremot går jag runt mycket och funderar på nästa steg, nästa förbättring. Vill ju vara någorlunda nöjd med min slutprodukt. Och så väntar jag givetvis på feedback från min handledare.

Var på en otroligt trevlig avslutning med kören i går, det var god mat och mycket sång och musik. Jag tog lite bilder som jag tänkte lägga upp så småningom.

Men nu ska jag göra något annat. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: