fredag, maj 16, 2008

Nu är det fredag igen...

... och oj, vad den här veckan har gått snabbt. Jag gjorde klart med den sista kompletteringen, får man hoppas. Lär väl inte få någon feedback förrän måndag, misstänker jag. Men, däremot har jag lyckats hålla mig inom min gräns. Vi får ha 70 000 +/- 10% åt båda hållen. Jag har 76 900... Hehe...

Vad mer? Var iväg och tränade "DansAerobics" i dag, och det var lika roligt som alltid. Träffade Nanna på vägen hem så vi handlade på Coop och snackade samtidigt.

I morgon ska jag eventuellt jogga och sen ska jag och Gummi göra stan osäker. Hehe. Ska köpa lite saker åt honom inför resan och sommaren. Det finns en del viktiga saker han saknar i sin garderob. Mer? Ska på lysningsmottagning på söndag och slappna av någonstans mellan allt.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: