torsdag, maj 22, 2008

I morgon är det fredag igen

Och det innebär också att de sista vardagarna är över, bara en helg står mellan mig och uppsatsinlämningen då. Spännande, spännande.

Som sagt, var och jobbade i början av veckan, vilket gick hur smidigt som helst, förutom att jag höll på att somna ombord på tåget tillbaka vid båda tillfällena. Hehe.

Annars har jag inte gjort så mycket mer än att småputsa på min uppsats. Var i stan i dag och hämtade min ring som blivit lagad, men jag var tvungen att lämna den åter eftersom guldsmeden knackat ut den en halv storlek för stor. Som tur är så bjöd butiken på det sista. Hann också med en löptur runt Pildammsparken. Luften var lite för kvav för att vara bra löparluft, men jag överlevde.

Mer? Jag har faktiskt inte så mycket att skriva eftersom det inte händer så jättemycket. :) Livet tuffar på i samma, goda, snabba takt. Snart semester!

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: