måndag, april 28, 2008

Att skriva uppsats...

... går trögt, men framåt på något skrämmande, okontrollerat sätt. Jag tycker att det går sakta, men när jag räknar mina tecken så ser jag att jag nästan är uppe i mitt veckoantal. Very hairy and scary. ;-)
Nej, ska inte klaga. Det är skönt när uppsatsen nästan skriver sig själv, och nu börjar jag oroa mig över att jag har för få tecken. Jag är mer än halvvägs och är inte klar med min första del. Som tur är så kan man alltid ändra sig och gå ifrån de saker man skrev om i sitt pm.

Har haft fixar-A på besök i förmiddags. Kökskranen läckte lite och gummipackningen runt ugnen hade släppt lite. Allt blev fixat på en dryg timme, eftersom vår gamla kran behövde delar som han inte hade med sig.

Helgen var trevlig. I lördags var jag ute hos pappa och hjälpte honom att flytta plattor till grannen. Tunga var de, och eftersom jag lyfte rätt så hade och har jag träningsvärk i mina ryggmuskler och i rumpan, som om jag gjort benlyft på BodyPump. Hehe. Efter den ansträngningen så drog jag lite ogräs och sen grillade vi.

I går var jag och tränade Yoga, vilket har resulterat i ännu mer träningsvärk: i mina axlar och armar. Det tar att stå i "hunden". Klarade av övningarna bättre än förra söndagen, och kände mig underbart mörbulad efteråt. Efter träningen blev det Formel 1 och sen en tur till Willys.

Men, nu är det åter till mitt skrivande.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: