söndag, april 06, 2008

Bokcirkel någon?

Läste precis på Sydsvenskan.se att bokcirklar blivit populära igen, och eftersom jag älskar att läsa så undrar jag om någon är intresserad av att starta en med mig?

Annars mår förkylningen bra, själv mår jag sämre. ;-) Skitet sitter fortfarande i halsen, men har spridit sig till näsan. Har redan använt sex förpackningar näsdukar, hehe. Jag dricker te och äter soppa och A-fil för fullt. Det är faktiskt två av mina favoriträtter. Jag har också upptäckt att kokt fisk är bra mat när man har ont i halsen. :) Att jag sen ligger i inför Beach 2008, så är det inte helt fel att äta nyttigare än vanligt. Hehe. Gummi börjar också bli lite snörvlig, får hoppas att han slipper bli sjuk.

Snart går starten i veckan F1-lopp från Bahrain. Min favorit, Lewis Hamilton, ligger i tredje startposition. Självklart hoppas jag på honom, men med tanke på att det finns många duktiga med i år så är inte resultatet helt självklart. Heja heja!

Vi hörs!

Bæjó.

1 kommentar:

Yvonne Domeij sa...

Förkylning.. ett bra recept: drick varm buljong med vitlök och rödpeppar. Det sätter igång cirkulationen och motverkar nästäppa - effektivt och med en gång! Till bokcirkeln: läs gärna min bok Trasdocka (Ordfront 2006) den finns i pocket