måndag, april 21, 2008

Ny vecka

Så där, näst sista veckan i april är här... Och klockan tickar... Deadline kommer närmare och närmare...

Jaja. Har varit riktigt duktig i dag och skrivit supermycket. Det gör att jag kan ta det lite lugnt och pyssla i mormors trädgård i morgon. Weee. Det är kör också i morgon, vilket är ännu mer "weee".

Det enda som är jobbigt med att skriva uppsats, är att man har så många tankar i skallen men det är svårt att få ner dem i skrift. Störigt värre.

Helgen har varit fin. Inledde med "DansAerobics" i fredag. Jag var så nöjd att komma tillbaka efter förkylningen att jag studsade runt värre än Duracellkaninen. I lördags tränade jag "StepUp" innan jag träffade Nanna. Åt lunch med henne och tog det sen lugnt resten av dagen. I söndags provade jag "SatsYoga 75" för första gånger och riktigt kul var det! Har bara tränat yoga hemma innan, så det var lite speciellt att göra det i grupp. I dag har jag rejäl träningsvärk i mina armar.

Nä, ska titta vidare på "Cashmere Mafia" nu.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: