torsdag, april 10, 2008

God kväll

Nu är jag äntligen frisk. Nästan, i alla fall. Har lite rethosta och en rinnande näsa kvar, men med min återhämtningstakt så är jag helt återställd om en timme. Hehe.

De senaste dagarna har jag spenderat med alla mina artiklar. Jag har räknat och räknat och räknat om alla möjliga och omöjliga ord om mitt uppsatsämne. Görkul men görjobbigt. Hehe.
Var i skolan i dag och hade examinationsseminarium på metodkursen. Nu är den äntligen över. Jag kan till 100% köra igång med min uppsats. Ska träffa min handledare för andra gången på måndag.

Klättrade på väggen (bildligt talat) i eftermiddags, så jag knöt på mig joggingskorna och gav mig ut runt Pildammsparken. Sprang min 5 kmsrunda på 29 minuter! Det betyder att jag kapade min förra tid med två minuter. Strongt jobbat! Inte lite nöjd med mig själv.

Vad mer? Well... Inte så mycket, har ju varit sjuk och då händer det inte alltför mycket förutom ett intensivt tedrickande. Hehe.

Nä, nu är reklamen slut. Åter till "Lyxfällan".

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: