onsdag, april 02, 2008

Shopping och födelsedagar...

... Hittade den här kjolen på H&M för en vecka sedan, och har inte provat den förrän i dag. Den satt perfekt, vilket jag också trodde. Köpte den i grönt, trots att jag var nära att faktiskt köpa den i silver. Som tur är frågade jag en trevlig expedit som tipsade mig om att den gröna passade bättre, färgmässigt. Jo, det håller jag med om, jag hade sett otroligt blek ut i den silvriga, så tack.

Har varit i skolan och lämnat in mitt pm samt skrivit ut varenda Aftonbladetartikel om Tito Beltran-rättegången. Kände mig som värsta miljöboven, men eftersom jag måste kunna anteckna i mina papper, så fick det vara så.

Gummi fyller år i dag, och så kommer han inte hem från Göteborg förrän tjugo över tio i kväll. Typiskt. Hehe. Grattis älskling! Hoppas du haft en underbar dag, trots att du spenderat den på kurs. :)

På granntomten har de besök från SVTs "Söderläge" som gör om en del av deras gröna och mysiga trädgård. Kan de inte hoppa över muren och fixa till vår innegård också? Snälla!

Ska ta mig lite att äta. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: