söndag, mars 30, 2008

Lat söndag

Det är en sådan där dag då man tänker att "i dag borde jag göra det här och det här", men orkar inte. Men lite har vi i alla fall fått gjort: fick äntligen slängt allt papperskräp som stått i köket i ett par veckor. Tre papperkassar med papper + glas + annat smått och gott som ska sorteras ute på gården.
Jag passade också på att sortera ut vintern lite genom att bära upp vinterkläderna på vinden.

Helgen har varit fin annars. Tränade i fredags och i går, kanske är det därför jag är så slut? I går var vi ute hos mamma och Ann-Margreth och umgicks. När jag sen gick och la mig så kunde jag inte somna, utan somnade först fyra på morgonen, sommartid. Skumt värre.

I kväll åker Gummi till Göteborg och kommer hem på sin födelsedag, så jag får vara gräsänka i ett par dagar. Trist, men jag vet en (Fred the cat) som är nöjd. Han kommer att ha ensamrätt på en viss fåtölj. Hehe.

Mer? Vet inte. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: