torsdag, mars 27, 2008

Träning och träningsvärk

Oj oj oj, aj aj aj, vilken träningvärk jag har! Tränade "BodyPump" i går för första gången på mycket länge, och det fick jag verkligen betala för i dag. Är öm överallt och känner mig mer redo för en rullator än ett par joggingskor.

På tal om joggingskor: Gick ut en runda i eftermiddags eftersom det var så fint vårväder. Tog mig ett varv runt Pildammsparken i just joggingskor. Bra att röra på de stela musklerna, ska ju köra ett pass "DansAerobics" i morgon och "StepUp" på lördag.

I morgon ska jag träffa min handledare, jag hoppas på feedback så att jag kan fortsätta med mitt pm. Tänkte göra klart mitt pm på måndag eftersom det nog blir lite stressigt på tisdag.

Ska inte skriva mycket mer, är trött och det blir nog snart sängen för mig.

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: