onsdag, mars 26, 2008

A little bit special...

Så, då kan man säga att d-uppsatsen är igång. Är i sista stadiet av metodkursen och sitter just nu och skriver mitt PM inför uppsatsen. Ska också ha min första handledning snart. Om min handledare svarar med exakt datum, det vill säga. Hehe.

I går kväll gjorde vi något riktigt roligt. Jag, Gummi och Gulli stack till Slagthuset och lyssnade till komikern med sammetsrösten, Stephen Lynch (här till höger), och han hade skägg! Hehe. Showen varade i två timmar och jag tror jag skrattade oavbrutet, för jag hade så otroligt ont i mina kinder och i min käke efteråt. Killen är en riktig komisk och musikalisk talang.
För er som inte vet vem Stephen Lynch, ta en tur till youtube.com och lyssna till killen med gitarren. Helt otroligt! Wow, säger jag bara. Fem kattungar av fem möjliga!
Lade till lite nya bilder på min bildsida. Klicka på bilden för att titta på några av de förbättringar vi har gjort till vardagsrummet.

Vi hörs,

Bæjó!

1 kommentar:

Lisa sa...

åååårrrh jag e så AVIS!!!! Jag ville ju oxå se han *muttrar*