söndag, mars 02, 2008

Söndagsmys

Mina sex veckor på TA är över. Det tycker jag är tråkigt. Jag har trivts alldeles utmärkt och längtar redan tillbaka.

Sista veckan blev ett enda stort redigeringsäventyr. Skrev sista delen i företagsserien i torsdags, men resten av veckan var vikt åt redigering. Fick, förutom mina vanliga sidor, så fick jag göra "det händer"-sidor också. Ju mer erfarenhet desto bättre.

I dag är det Vasaloppet, alla självplågares högtid. Jag hade själv kunnat tänka mig köra, men då måste jag först ha lite mer skiderfarenhet än fem dagar i Sälen. Ser faktiskt hur roligt ut som helst. Ska iväg och handla någon gång i dag och sen ta det lugnt.

Skola igen i morgon, kl 15-17? Knepig tid, kunde man inte ha lagt det till förmiddagen? Suck... Men, en bra sak medför det faktiskt. Jag hinner en massa saker istället på dagen: IKEA, Clas Ohlson och träning.

Det här inlägget känns lite halvtråkigt så...

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: