onsdag, mars 05, 2008

Tillbaka i skolvärlden...

Snacka om omställning. Från saker att göra varje dag till knappt alls. Jaja, men inget att klaga över: Vi har haft två lektioner hittills och de har varit mycket bra. Föreläsaren är så himla duktig på att prata, en verklig retoriker. Sen har vissa människor en slags ton i rösten som gör att man lyssnar intensivt, även om ämnet är tråkigt. Tur det! :)

Har fortfarande ont i min högerfot. Suck. Har börjat tejpa den på dagarna så att skadan får vila lite. I dag körde jag ett "BodyBalance"-pass, dvs. Tai-chi, Pilates och Yoga-i-ett-pass. Riktigt roligt! I morgon ska jag köra "Pilates". Sen blir det lite till helgen också, men vad har jag inte bestämt än.

Mer? Var på kören i går, och det gick superbra. Förutom en stor uppslutning, så gick det mycket bra. Snart är det dags för konsert... Kom och lyssna, kom och lyssna! :)

Nä, nu ska jag inte skriva mer. "Top Model 9" på tv.

Vi hörs.

Bæjó!

3 kommentarer:

Anonym sa...

var är konserten?!

Anonym sa...

jag är inte alls anonym
kram frida

Anonym sa...

frida igen... uppdatera oftare kompis!
Choklad