torsdag, april 24, 2008

Snart är det lördag igen...

... men först ska det bli fredag. Hehe.

Veckan har gått snabbt och jag har fått mycket gjort. Uppsatsen verkar bli skriven, trots att jag inte anstränger mig så mycket för att få ner orden. De fastnar ändå i mitt worddokument. Är på sidan 13 och det tuffar på, som ett trofast, gammalt ånglok.

I tisdags var jag hos mormor och gjorde iordning en av hennes rabatter. Fick en blåsa i handen, trots att jag använde handskar, men den är borta igen. Var också på kören och tränade inför vår- och sommarkonserten. Jag ska sjunga solo på "All you need is love"! Jippie! Det ska bli så kul och extra roligt är ju att the Beatles har varit min favoritgrupp i halva mitt liv.

Annars har jag gått runt med uppsatstankar hela veckan. Man använder ju hjärnan även när man inte är medveten om att man gör det.

Vår nya server har anlänt och i går blev Gummi äntligen klar med alla kopplingar och länkar. Hur bra som helst, nu kan jag äntligen ordna med mina ansökningar och annat som jag har haft på gång. Uppdaterade vår bookkeeping för första gången på tre veckor också. Hehe.

Nja, ska nog inte skriva mycket mer nu. Tänkte ringa mormor och fråga vad hon tyckte. Hehe.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: