söndag, augusti 01, 2010

Söndagskväll

Helgen snart förbi och därmed också min första semestervecka. Och vilken vecka jag haft! En hel del träning, lite äventyr, mycket läsande och en massa slapp. Imorgon blir det en ny vecka med nya tag. :)

I morse mötte jag upp två simmarkompisar på Ribban för lite simning, men på grund av det kalla vattnet så avstod två av oss från det. Det räckte med ett snabbt dopp och så var det upp igen. Den tredje simkompisen hade både våtdräkt och badmössa så hon kunde vara i utan att frysa. Ska nog försöka få tag i en egen våtdräkt.

Dagens motion: Powerwalk till och från Ribban på drygt 1 timme och 40 minuter.

Dagens mat: 2 ägg, 50 g ost; oxytterfilé med majs, tomater och tsaziki; godis; tonfisksallad; vattenmelonbitar; lite nötter.

Så vad är då planerat för nästa vecka? Skulle egentligen vara klar med en träningsplanering, men den är inte riktigt klar än. Vi ska in till stan minst en gång, jag ska kolla lite med mitt gymmedlemskap och så har vi lite annat också på gång. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: