tisdag, augusti 17, 2010

En liten kvällsrapport

Det är sent på den här tisdagkvällen och jag är helt slut i kroppen. Den här regniga dagen inleddes med städning och tvätt och avslutades med en timmes löpträning i Pildammsparken tillsammans med andra hugade löpare från Heleneholms IF. Jag hittade rätt i parken relativt snabbt och kunde hänga med på både uppvärmningen och de följande kilometerintervallerna. Sen ville inte mitt vänsterknä mer, så då tackade jag för mig och gick hem.

Dagens motion: Städning av lägenheten; 50 minuter löpning (15 min uppvärmning, 4 x 1 km intervaller på tiderna 5:14, 5:34, och de två sista på cirka 6:00 vardera).

Dagens mat: 2 ägg och 50 g ost; yoghurt med müsli, banan och ananas; 2 mackor; godis; lasagne.

Imorgon blir det behandling av mina ben och så kanske en tur på stan. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: