tisdag, augusti 31, 2010

Snart september

En vecka har passerat sedan mitt sista inlägg och de dagar som gått har varit fyllda av jobb och vardagsliv.

På grund av mitt löparknä så har jag träningsförbud (för benen) i ett par dagar. I lördags morse blev det ett yogapass och i söndags ett simpass med teknikträning. Jag jobbade också i söndags, vi hade avtackning för före detta vaktmästaren och jag hade beställt tårtor från Mormors bageri som jag serverade tillsammans med mina hembakta bullar, pålägg, kaffe och te.

Igår började veckan med de vanliga måndagsuppgifterna plus lite extra, för att jag skulle hinna med det jag inte riktigt hann med förra veckan. Tårtan som blev över bjöd vi en av våra grupper på. Efter jobbet stack jag ner till Trelleborg för ett möte innan det åter bar mot Lund för en supertrevlig middag med kollegorna hemma hos chefen.

Den här dagen har mest bestått av städning och förberedelser och imorgon blir det middag på Elysée på kvällen eftersom det är min alldeles egna dag! :)

Dagens motion: Promenad till och från bussen, städning på jobbet.

Dagens mat: Havregryn och cornflakes med mjölk; Vindruvor, banan och kvarg; caesarsallad från ICA; en bit tårta och kaffe; laxpytt med yoghurt/kesellasås.

Mer? Har en frisörtid på fredag för att äntligen göra det jag tidigare skrivit om. Har planerat lite simning, lite bakande och servering, men mer om det får ni senare i veckan. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: