torsdag, augusti 05, 2010

Energiknippe!

Den här dagen har försvunnit allt för snabbt. Började dagen med att fånga in två katter och köra ut dem till Fuglie. Vi har haft Fred och Sotis här hemma ett par dagar medan mamma och Ann-Margreth var nere i Tyskland och det har funkat superbra. De är så himla snälla och skötsamma. :)

Efter ett kort stopp på landet så blev det en tur till Trelleborg för att hämta lite grillspett som jag hade beställt. Passade på att hälsa på pappa på jobb innan jag körde hem igen. I eftermiddags städade vi lägenheten och tvättade, så nu är allt färdigt för en underbart slapp helg! :)

Jag hade planerat att simma ikväll och någon gång i eftermiddags fick jag den "briljanta" idén att först träna ett "Shape"-pass på SATS (BodyPump-light) och sen simma. Det första passet var inte så tufft som jag trodde så jag hade hyffsat med energi kvar till pass nummer två. Simningen gick riktigt bra och nu känner jag mig sjukt nöjd med dagen. Har till och med energi över. Hehe.

Dagens motion: 60 min Shape, 75 min simning.

Dagens mat: 2 ägg + 50 g ost; caesarsallad; m&m och sega nallar; bulle med 10%-brieost.

Nä, om man skulle ta ett bad? Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: