lördag, juni 30, 2007

Trevlig helg!

Lördag kommen och det ser ut att bli ett ?-väder. Jaja, dagen har bara börjat.

I går morse provade jag intervaller på min löpträning. Jättekul och flåsigt. Sprang så snabbt och långt jag kunde och gick emellan. Mina knän tycker för närvarande inte om mig, så jag köpte Ipren-sårkräm på Apoteket tillsammans med ett liniment för att värma upp musklerna bättre inför träning.
På måndag ska jag ner till pappa. Tänkte gå inom hans jobb och snacka med min sjukgymnast som precis kommit tillbaka från sin pappaledighet. Sen ska jag hälsa på mina (plast)-bröder som öppnar glasögonbutik där då.

I dag och i morgon är det två lugna dagar. Ska bara tvätta och handla och kanske till IKEA på deras 30-årsjubileum (30 år i Malmö, inte i Sverige). Men, inget är bestämt om den sista punkten.

Ska försöka att snart lägga över bilder från midsommar som Gummi tog med sin mobilkamera.

Vi hörs.

Bæjó.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jomenvisst //frida alias chokladprinsessan

Hipsterlillamy sa...

Ja jag har ju blivit intresserad i år av plantering. Jag har satt jordgubbar. 50 plantor!!!=)
Så nu börjar jag få några kartar...bara att vänta o se nu....!! Kanske får smaka lagom till semestern!!
Hoppas du hade en rolig dag på IKEA!!!!

//Linda

Stína sa...

Frida - Okej, då har jag fattat helt rätt. Hehe

Linda - 50 plantor jordgubbar! Låter mycket - och gott. ;-) Mormor och morfar hade förr en stor del av deras gigantiska trädgårdsland fylld med dessa bär. Nu finns bara hallonraderna kvar. :) IKEA var en ren pärs. Alltför många människor. Men, jag hittade vad jag var ute efter.

Anonym sa...

Tack för peppingen, det verkar bara vara du som läser min blogg men den ska snart bli intressantare... dock måste jag skaffa dator först.
kram

Hipsterlillamy sa...

Japp det är aldrig fel med ett spa besök!!!!=)
Dom ska bygga templet i Fredrika. En liten by i Åsele kommun i västebottens inland!!

Anonym sa...

jag förstår inte riktigt hur man ska svara på kommentarer i min blogg, matlådetips.
Jag kör powerstart, gör dubbla portioner och får automatiskt matlåda. idag blir det bön och pastasallad. blir nog gott.
kram