tisdag, juni 26, 2007

Jag säger då det. Tisdag. Måndagen flög förbi, som den alltid gör. Var ute hos mamma i går och på vägen hem köpte jag present till Fred. Han fyllde tre år i går, vår lille katt. :) Om någon hade sagt till mig innan påsk att han skulle leva till att bli tre, då hade jag tvivlat med tanke på att han inte fått sin diagnos än.

Till något roligare: Sprang i går morse och klarade 5 kilometer på 28 minuter och 25 sekunder! Duktigt jobbat! Med tanke på hur otränad man är och att tidigare "rekordet" låg på 30 minuter, så var det ju en klar förbättring! :)

Här hemma hänger regnet i luften. Det verkar bli en sån där grå och tråkig avslutning på juni. Men, det är lugnt. Jag är bara glad att det typiska junivädret kommit. Man mår inte bra av extrem värme alltid och det är inte heller bra för grödorna på böndernas åkrar.

Ska jobba idag på Coop och träffa nya butikschefen. Hon lät supertrevlig på telefon, får hoppas jag har rätt.

Jaja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Vi hörs.

Bæjó!

Lyssnar på: Amy Winehouse, Mika och Gavin DeGraw

Inga kommentarer: